Celine, infuzie de finețe într-o piesă statement

Fotoliu de catifea Celine poartă semnătură brand-ului Gustav Living, este primul din gama nouă de fotolii tapițate fiind inspirat din pasiunea designerilor de a aduce un aer fresh, o nouă reinterpretare a obiectelor din această gamă, potrivită și pentru domeniul HoReCa.

Inspirația pentru numele Celine a venit din istoria franceză, cuvânt care semnifică divin.

De asemenea, modelul rainbow al spatelui este de origine celestă. Este catchy și conceptual aducând un aer contemporan și un sentiment de coziness menite să treacă testul timpului. Fotoliul, după cum relatează și istoria, a apărut în secolul 18 în Franța fiind asociat cutronul pe care stăteau regii, uneori fiind ușor confundabil cu un scaun cu antebrațe. Francezii puneau mult accent pe confortul fotoliului în care se cufundau oferind senzația de sink în dar și pe cromatică și detaliile acestuia. Primele elemente care se remarcă într-un living sau în orice altă încăpere sunt fotoliile, de aceea necesită o atenție sporită la detalii, la cromatică culorilor, la alegerea materialelor și a lemnului, toate acestea conturand un design sofisticat și echilibrat. Spațiile în care ne petrecem timpul contribuie subtil la dispoziția noastră, la sentimentul de bunăstare ori la obținerea succesului profesional și personal. De aceea, Celine vine în întâmpinarea ta, cu un aer extravagant care conturează prin rafinament ambientul casei. Are totodată o notă inedită și elegantă care îți oferă senzația de 'bine ai venit acasă'. Un design de calitate va ajută să creați armonie, să va aducă confortul dorit,după cum se spune: 'Confort is invisible, style is unmistakable'.


Conform principiului Feng Shui, culorile sunt importante în viață cotidiană, astfel, ele ne pot influență starea de spirit și experiență vizuală. Culorile sunt stimuli pentru simțurile noastre, care ne pot oferi o energie pozitivă permanentă, de aceea gama de culori aleasă este în armonie cu conceptele Feng Shui. Celine aduce o notă revitalizanta și este ideal pentru o amenajare luxuriantă. Poți aduce culoarea dorită, care să accentueze personalitatea și dorințele tale, în interiorul casei prin gama de culori propusă de noi.

Jocul de imaginație a stat la baza conceperii modelelor lines (linii drepte), rainbow (curcubeu) și honeycomb (fagure de miere). Am dorit să aducem prin fotoliile create un crâmpei din natură într-o societate urbană, dominată de betoane și construcții tehnologizate. Fotoliile sunt realizate prin tehnologia mulți-layer 3D cu o îndeletnicire deosebită și atenție la detalii care conturează un design echilibrat.

Picioarele sunt strunjite din lemn masiv de fag rezistent la presiune. Scoică, din lemn stratificat presat și poliuretan de densitate 28 kg/mc interior grosime 25 mm, exterior grosime 10 mm, este rotunjită, confortul este desăvârșit, iar când te așezi pe scaun simți cum te învăluie că și într-o îmbrățișare caldă, dată de catifeaua italiană deosebit de fină și plăcută la atingere. Experiență tactilă este inedită. Șezutul este tot din poliuretan de densitate 35 kg/mc cu o grosime de 50 mm.

Celine, este un element prețios, cu alură diafană și cu 'mai multe fete' astfel având posibilitatea de a-l integra într-un living, la o măsuță de machiaj sau într-un dining. Măiestria acestuia este dată de configurația unică, ce îți oferă confortul necesar atunci Lines Rainbow Honeycomb Showroom Teletec Reghin când servești masă alături de familie, când socializezi alături de prieteni la măsuță decafea sau pur și simplu te relaxezi în acel colț creat special pentru intimitatea ta. Se încadrează perfect în stilul eclectic, modern, art nouveau care împreună cu alte piese de mobilier de diferite culori și texturi creează un design echilibrat. De asemenea, se poate pune într-un colț al încăperii, alături de o lampa de citit, că un refugiu și o oază a relaxării pure și imperturbabile.

Povestea de succes Gustav Living a început încă în anul 1926 când, pentru a minimiza urmările devastatoare ale Primului Război Mondial, Gustav Hahn a decis să înființeze o mică turnătorie de oțel. Scopul său era de a reconstrui casele distruse. Curând a reușit să producă și mobilier din oțel, apelând la design-uri atemporale. Succesul s-a manifestat numaidecât, iar mică afacere a ajuns să înglobeze peste 20 de persoane.

Gustav Hahn este simbolul unei afaceri de familie, a cărei poveste a renăscut după mai bine de 90 de ani prin intermediul bazei de producție din Satu Mare. Iată exemplul desăvârșit al dăinuirii unui meșteșug tradițional. Grație originilor multiculturale specifice Berlinului, brandul este o sursă inepuizabilă de concepte, mereu gata să surprindă.

Inapoi